Pages

Hiuspohdintoja

Nyt on tiukan tukkapohdinnan aika. Tai oikeastaan mulla on ollut koko syksyn. Mun hiukset ei oo koskaan ollut näin karmeassa kunnossa, mitä ne on nyt. Ja valehtelematta varmaan puolet on lähtenyt irti viimeisen puolen vuoden aikana. Nyt oon alkanut laittamaan vitamiini sun muita asioita kuntoon, koska pelkkä leikkuuttaminen ja hiusten ja päänahan hoivaaminen ei oo tuottanut tulosta.

Syyskuussa muutenkin ensimmäisen kerran kahdeksaan vuoteen tein mun hiuksille jotain vähän erilaista. Hahah. Aika villiä, sekin nimittäin oli otsatukan leikkuuttaminen. Mulla on luonnostaan vaaleahkot hiukset ja ne on aina ala-asteen jälkeen olleet aika pitkät. Syyskuussa ennen, kuin menin leikkuuttamaan 15cm pois hiuksistani, mun hiukset yltti tunkemaan housuihin. Eikä tarvinnut olla edes ihan hirveän korkea vyötärö.

hiukset1
Ennen otsiksia hiukset oli melkein aina sivujakauksella. Ja yleensä ponnarilla tai nutturalla. Rakastin superpitkiä hiuksia, mutta en melkein koskaan jaksanut laittaa niitä niin, että olisin voinut pitää auki. Tuossa  toisessa kuvassa hiukset on mielestäni tosi hyvin, mutta ongelma piileekin siinä, että enhän minä normaalissa elämässä jaksa hiuksia noin nätisti päivttäin laittaa. Viimeisen niitin päätökselle leikata otsis toi se, kun yksi kampaaja jolla kerran kävin, kommentoi miten iso otsa mulla on, ja pohti miten mun tulis naamioida se. Jep jep.

hiukset2
No tältä se tukka sitten näyttää otsiksilla. Itse en oo vielä ihan vakuuttunut tykkäänkö enemmän olla kanssa vai ilman. Kaikki on kyllä sanonut vaan, että kivalle näyttää. Mutta kukapa nyt päin naamaa sanois, että onpa karmeat?  Itse oon todennut, että otsikset on paikallaan ainakin siihen asti, että ne ehtii kasvaa pois. En vaan vielä tiedä. Otsis on siitä kiva, että korkea suttunutturakn näyttää vähän erilaiselta. Ja tykkään pitää hiuksia auki myös otsiksen kanssa - mutta ainoostaan kiharoilla. Suorilla hiuksilla se ei musta oo kiva.

Nää on taas näitä elämän suuria kysymyksiä. Mitäs te ootte mieltä? Otsiksilla vai ilman?

2 Kommenttia

  1. Kummatkin sopii, mutta sanoisin otsiksilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikonloppuna olin vielä samaa mieltä, tänään taidan olla kallistumassa vastakkaiseen suuntaan :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.