Pages

Timangeja

Vaikka kuinka yritän huolehtia kynsistäni ja vitamiineista sun muista, aina välillä kynnet silti pääsevät liuskoittumaan pahasti. Se on ärsyttävää, eikä siihen oikeastaan kunnolla auta mikään muu, kuin kynnen leikkaaminen. En tykkää leikata vain kärsineitä kynsiä, ja jättää muita pidemmiksi. Tasapituiset on minusta kauneimmat, joten tällä viikolla napsaisin kaikki kynteni lyhyiksi.

IMG_4553
Olen lakkaillut viime aikoina niin paljon pastelli-lakkauksia, joten totesin, että vaihtelu virkistäköön väsynyttä kynsien lakkaajaa. Pääsyin siis tekemään ranskalaisen manikyyrin, ihan vapaalla kädellä pensselöiden. En tiedä mikä siinä on, mutta ne raskis-teipit eivät ole minun käytössäni koskaan tuottaneet kovin hyvää lopputulosta. Minulla on muutamakin ässä hihassa, jotta voin tehdä ranskalaisen manikyyrin ilman niitäkin.
 
IMG_4544
Pelkät rankikset olisivat kuitenkin olleet liian tylsät, joten pistin vielä molempiin nimettömiin rivit erikokoisia, hopeisia timangeja. Tykkään niistä kynsikoristeluissa hirveästi, mutta jos niitä on useampi samassa kynnessä, en kyllä niitä jokaiseen sormeen laita. Yleensä minullakin liika on liikaa. Kynsitimangit olen tilannut samasta luottopaikastani eli eBaysta. Niitä saa myös tosi edullisesti sieltä. Hakemalla nail art rhinestones löytää ainakin perus lajitelmia, joissa on 12 eri väriä samassa kiekossa. Nämä hopeiset olen löytänyt hakemalla jotain silver nail rhinestones different sizes -tyylistä.. Myyjät eBayssa ovat listanneet tuotteensa niin nokkelasti, että aika monenlaisilla hauilla niihin päätyy!

IMG_4558
Huomenna on luvassa ensimmäiset pikkujoulut tälle vuodelle, jee! Päivästä on muutenkin tulossa kiireinen, kun se alkaa seuramme syyskokouksella. Päivällä on kuitenkin pieni tauko, jolloin ehdin käydä tälläytymässä pikkujouluasuun. Pukukoodinahan on little black dress. Odotan innolla!

Nyt tämä mamma (toim. huom. minulla ei ole lapsia) painuu taas kyökkiin. Perjantai on pitsapäivä, joten ei auta muu kuin mennä vaivaamaan taikinaa!

Ihanaa perjantai-iltaa ja alkavaa viikkoa kaikille!

4 Kommenttia

  1. Oih, aivan ihanat kynnet! Mun mielestä ranskalainen manikyyri on kaikkein luonnollisin, toimivin ja kaunein ratkaisu kynsissä! TYKKÄÄN! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janina! :) Mustakin se on kaunis, ja lakkaan just sillon kun haluun vähän luonnollisempaa.. yleensä kumminkin tulee kaivattua jotain vähemmän luonnollista ja enemmän näyttävää! Mutta tosiaan vaihtelu virkistää!

      Poista
  2. Tosi kauniit kynnet ja ihana tuo timanttinauha. <3 Ranskalainen manikyyri on myös mun suosikki kaikista lakkauksista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se kyllä kaunis tyyli, mutta vähän tylsä mun makuun :D timantit onneksi piristää aina! :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.