Pages

Lisää pitsiä vaatekaappiin

Eilen kun kävin kaupungilla pyörimässä, tarttui sieltä tietysti jotain itsellekin mukaan. Vaikka ei kyllä pitäisi shoppailla yhtään. No, se on nyt myöhäistä. Sitäpaitsi se kävi ikään kuin puolivahingossa, kun olin H&M:llä niitä Beckhamin pökiä etsiskelemässä. Säälittävää itsepetosta vol. 2574...

IMG_4656
Jokatapauksessa tähän mekkoon käytetyt pennoset on kyllä myös money well spent (yksi mun lempparisanontoja englanniksi). Rakastan pitsiä ihan valtavasti, mutta moniakaan pitsimekkoja ei oikein tarkene talvella pitää. Tätä kuitenkin tarkenee, sillä materiaali on ihanan lämmintä ja pehmoista, melkein kuin fleeceä. Ja minä nyt vaan kertakaikkiaan tykkään korkeista vyötäröistä ja sieltä levenevistä helmoista. Niillä saa hyvin piilotettua vähän pehmeämmänkin peräsimen, hih.

IMG_4659 IMG_4661
Koitin ottaa kuvaa, josta näkisitte millaista tuo materiaali on.. sanoinko vielä, että se on muuten pehmeää? On se. Oon niin fiiliksissä siitä, että voin jatkossa pukeutua johonkin super-kauniiseen ja söpöön, joka tuntuu siltä, että olisin pukeutunut kylpytakkiin... tosin mun kylpytakkikaan ei tunnu noin pehmeälle.

IMG_4663
Totesin, että vyötäröä vielä korostamaan sopii hyvin eilisessäkin asussa mukana ollut vyö. Konjakkinen vyö sopii kivasti korallin väriseen mekkoon. Ja kivaa kontrastia mekon, poutapilviä-pumpulia-ja-kaikkkea-muuta-söpöä -fiilikseen tuo tuollainen simppeli, ja mekkoon verrattuna ronski vyö. Tykkään!

Oikein naurattaa, kun luen tätä mun tekstiä. Kauheeta hypetystä, mutta tällainen mää oon, että kun ihastun, niin ihastun kovaa. Kun tykkään asioista niin tykkään niistä kovasti. Ja tänään tykkään kovasti tästä mekosta ja tänään se tekee mut iloiseksi! Jee. Shoppailu-terapia hoiti taas homman kotiin.

2 Kommenttia

  1. Voi että, tota upeaa mekkoa oon itekin tsekkaillu H&M:ssä, mutta se ei istunut mun vartalolle! Loistavaa että se oli täydellinen sulle! <3
    Ihastuin jo kyseiseen mekkoon Mungolife-blogin kirjoittajan Annan päällä sen nähdessäni! ;)
    Voin todella kompata sua, ja sanoa ton kankaan olevan pumpulimaisen pehmeää ja kaunis on mekon värikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla ei oo tämmöistä bootya kuin mulla :D ei vaan, tommoisissa vyötäröissä on kyllä tärkeetä, että se istuu oikealle kohdalle, ja kropan mittasuhteethan ne siihen vaikuttaa, harmi ettei sulle sopinut :(

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.