Pages

Kuplakoru

Nyt minunkin koruvarastoissani killuu kuplakoru! Bubble necklace taitaa olla alunperin J.Crew merkin suosituksi tekemä näyttävä kaulakoru. Minä olin vielä täysin tietämätön koko J.Crewsta, kun eBayssa statement -kaulakoruja selaillessani tähän törmäsin ja tilasin kuudella dollarilla. J.Crewn vastaavasta saisi pulittaa sen $150.

IMG_2816
Myönnetään, että ainahan se vähän omatuntoa kolkuttaa, kun kopion hankkii alkuperäisen sijaan. Mutta sen verran kamala ihminen olen, että uskallan nauttia pinkeistä kuplistani, vaikka se Kiinasta lentänyttä eBay kamaa onkin. Katsokaa nyt miten leikkisä, ihana, piristysruiske tämä on!

IMG_2821 IMG_2823
Näyttää varmasti kivalta piristämässä esimerkiksi tummia asukokonaisuuksia, mutta ajattelin kyllä yhdistellä tätä myös muihin kirkkaisiinkin väreihin. Lupaan raportoida kuvien kera, kunhan ehdin tämän joku aamu kaulaani laittaa killumaan. Ja vähänkö haluaisin näitä muissakin väreissä. Ainakin turkoosina ja keltaisena. 

Onko kukaan muu kuplahullu? Mitä pidätte pallurakorusta?

4 Kommenttia

  1. Tykkään kuplista! Joskin enemmän taitaa mulle sopia kuplamuovi ja porealtaat :) Toki taitaa tuo väri sulle sopia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyisi olla hullu, jos ei kuplamuovin kuplien naksuttelusta tykkäisi! Ja joo, ainakin vähän tykään onneks pinkistäkin :)

      Poista
  2. Veikeän näköinen kaulakoru ja söpön värinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vaan olekin, väri on mulle erityisen mieleinen :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.