Pages

Joulupukki, olen ollut taas tosi kiltti...

Kuten eilen kirjoittelin, alkoi pikkujouluissa vähän hiipiä joulutunnelma minunkin mieleeni. Pakko oli ihan pysähtyä pohtimaan joululahjatoiveita. Meidän perheessä ei ole tapana ostaa valtavia määriä, tai kalliita lahjoja vaan ajatus on enemmänkin tärkeä. Sama juttu tässä meidän pienessä taloudessa, ei me tuon paremman puoliskonkaan kanssa mitään suurempia lahjomisia harrasteta. Rakastan ostaa lahjoja ja voisin ostaa niitä muille enemmänkin, jos budjettini niin sallisi. Opiskelijalla se ei kuitenkaan ihan valtavia salli.

Mut tunnetaan yleensä kavereiden ja perheen kesken siitä, että mulle on helppo ostaa lahjoja. Koska tykkään kaikesta ja oon niin onnellinen aina pienen pienistäkin lahjoista. Tykkään muutenkin aika perus jutuista, töppösistä, yöppäreistä, kirjoista ja puteleista (jos ei se käynyt jo selväksi tästä postauksesta). Kaikki tähän listaamani tuotteet olisi oikeasti mahdollisia, realistisia toiveita ja olisinpa onnellinen, jos olisi ollut niin kiltti että saisin edes yhden näistä. Tai vaikken saisikaan, niin oon onnellinen. Kunhan saan jouluaattona perunalaatikkoa. Ja paljon.

lahjat1
1. Pitkään haaveissa ollut kaikki kaudet sisältävä Sinkkuelämää DVD-boksi
2. Vogue Collections -lehti (kuva on parin vuoden takaisesta, jonka sain silloin joulupukilta)
3. Mun lemppari tv-sarjasta, Greyn anatomiasta multa puuttuu seuraavaksi 7 kauden dvd-boksi.
4. Donna Leonin kirjoja on tullut tänä vuonna luettua jo neljä. Uskon asia on ainakin vielä lukematta.
5. Joku italialainen iso keittokirja olisi ihana. Tässä on 200 reseptiä.

lahjat2
6. Tämä Henkkamaukan pyjama mulla on kyllä jo turkoosina ja kuviollisilla pöksyillä. Mutta pinkki ja leopardikin kelpaisi, kun mallikin on jo mieleiseksi todettu!
7. Kukapa ei rakastaisi The Body Shoppia? Vaniljan tuoksuiset tuotteet oli ennen TBS:ltä mun lemppareita, mutta ne on kaikki loppuneet mun varastoista aikaa sitten.
8. Super suloiset vaaleanpunaiset töppöset kylmiä varpaita lämmittämään, oi kiitos!
9. Moschinon Pink Bouquet on ihanan tyttömäinen tuoksu ja vaaleanpunainen toimii aina.
10. Käsityö-mimmille kelpaisi tilaus (vihdoinkin myös suomeksi julkaistavasta) Burda -lehdestä. Se on mun lemppari käsityölehti.

Semmoisia toiveita olisi tällä tyttösellä.. Ei mitään ihan hirveän kohtuutonta mielestäni...?! Millaisia toivomuksia teillä on ollut ja ootteko ollut niin kilttejä, että luulette niiden käyvän toteen?

2 Kommenttia

  1. rakastan Sex & the cityä!! Ihanaa kun tulee koko ajan uusintana tvssä tääl ruotsis =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täälläkin tulee, mutta ois ihanaa, kun vois katsoa joskus järjestyksessäkin.. tai just sen jakson minkä haluaa :) (osaan ne aika huolella jo ulkoa :D )

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.