Pages

Jätskikynnet

Tein tässä syksyn piristykseksi herkullisen kesäiset jätskikynnet. Tämä kynsilakkaus on ihan super kivan näköinen, mutta älyttömän helppo tehdä. En muista mistä olen ensimmäisen kerran saanut inspiraation tähän manikyyriin, mutta omaa keksintöä se ei ainakaan ole. Muistuipa muuten mieleeni, että ihana Colour me -blogin Ia on tehnyt tästä manikyyristä ihan videotutorialinkin. Ia muuten kutsuu näitä pipari-kynsiksi. Minulle niistä tulee jostain syystä enemmän jätskipuikot mieleen.

IMG_2798 IMG_2782 IMG_2805 IMG_2804 IMG_2809 IMG_2793
China Glaze on kyllä ehdottomasti mun lemppari lakkamerkki. Ja tuo täydellinen Barbie-pinnki, Dance Baby nimeltään, mun tämän hetkinen lakka. Se on kulunut jo puolilleen, joten sitä on ehdottomasti tilattava lisää. En tosiaan tiedä, onko täysin reilua sanoa että CG on mun lemppari lakkamerkki, kun omistan siltä merkiltä yhteensä vain neljä lakkaa. Uutta tilausta olen harkinnut jo kuukausitolkulla, mutta en ole näköjään vielä Googlaillut tarpeeksi swatcheja, jotta osaisin päättää lopullisesti!

ps. kaameat kynsinauhat, I know..

4 Kommenttia

  1. Ai että miten suloiset kynnet! :) Hassu sattuma, että juuri sunnuntaina päätin itsekin maalailla nuo "piparikuviot" kynsiin. Tosin vain ja ainoastaan vasempaan käteen, kun kärsivällisyys otti lopputilin. :D Nuo värit ovat kyllä tuhannesti suloisemmat. Pitäisi varmaan päivitellä taas kynsilakkavarastoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mullakin on kyllä myös aika paljon hillitympiä lakkoja, mutta jostain syystä noita väripläjäyksiä tulee enemmän käytettyä!

      ..ja ehkä sää vielä joku päivä jaksat oikeenkin käden taideilla? :)

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.